درباره وبلاگ


سلام سعي دارم اين وبلاگ رو تبديل كنم به گوشه اي دنج براي تمام كساني كه روحيه اي حقيقت طلب و احتياج به هم فكري،تبادل نظر و كمي شايد آرامش داشته باشند اميدوارم كه در اين راه موفق و از كمك هاي دوستان بهره مند شوم .
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه گوشه دنج و آدرس yegosheyedenj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 82687
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


يه گوشه دنج
در مواقعي كه از همه چيز خسته اي دوست داري يه جايي باشي آروم و دنج كه خودت رو آروم كني اون موقع است كه يه گوشه ي دنج معني پيدا مي كنه




مواد لازم :

آرد سفید گندم 2 پیمانه

نمک نوک قاشق چای خوری

بیکینگ پودر نصف قاشق چای خوری

شکر 2 قاشق غذاخوری

تخم مرغ 2 عدد

شیر ولرم یک و نیم پیمانه

کره آب شده یک سوم پیمانه

وانیل نوک قاشق چای خوری

طرز تهیه:

آرد، نمک، بیکینگ پودر و شکر را در ظرفی ریخته مخلوط کرده و کنار می گذاریم. در کاسه بزرگی تخم مرغ ها را با همزن هم می زنیم سپس شیر، کره و وانیل را به تخم مرغ ها افزوده و دوباره آن را با همزن هم می زنیم تا یکدست شود. مخلوط آرد و نمک و بیکینگ پودر و شکر را کم کم در مخلوط تخم مرغ ریخته و به آرامی با چنگال هم می زنیم تا همه مواد با هم مخلوط شده و خمیر نسبتا شل و یکدستی به دست آید. برای پخت وافل ها چه در وافل ساز برقی (ساندویچ میکر با قالب وافل) و چه در تابه، ابتدا باید آن را داغ نماییم سپس روی سطح قالب وافل یا تابه را با اسپری روغن، اسپری کرده یا کمی روغن یا کره می مالیم و خمیر را با ملاقه داخل آن می ریزیم تا سطح قالب را بگیرد. وافل ها باید طلایی تیره شوند. سپس آنها را خارج کرده روی وافل ها کمی پودر شکر  الک می کنیم یا روی آنها کمی مربا می مالیم. به صورت گرم و بلافاصله سرو می کنیم. 

 



دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, :: 4:5 ::  نويسنده : saeed

ماسک ها، به پوست برای زیبایی و قشنگ تر شدن کمک می کنند. در این بخش که با عنوان ماسک های میوه ای برای زیبا تر شدن پوست صورت، در مجله پزشکی دکتر سلام منتشر شده است ماسک هایی معرفی می کنیم که شما را زیباتر می کند و پوست را پاکسازی، شفاف سازی پوست، جلوگیری از خشک شدن پوست صورت، کاهش التهاب پوستی، صاف و براق شدن پوست می کند.

ماسک هایی که به شما می خواهیم معرفی کنیم عبارتند از ماسک سیب، ماسک موز، ماسک هلو، ماسک خیار و ماسک آناناس. که هربک را توضیح می دهیم.    

 

 

ماسک سیب

نصف سیب را رنده کرده و با یک قاشق چای‌خوری ماست، یک قاشق چای‌خوری آرد جوی دو سر و ۲ قاشق آبلیموی تازه مخلوط کنید و نیم ساعت روی پوستتان بمالید. این ماسک مانند پیلینگ عمل کرده و به پاک‌سازی پوست کمک می‌کند. برای نتیجه مطلوب این ماسک را هفته‌ای یک بار روی پوستتان بمالید.
ماسک موز
۲ عدد موز را رنده کرده با ۲ قاشق عسل و ۲ قاشق ماست به مدت نیم ساعت روی پوستتان ماساژ دهید. این ماسک شفاف‌کننده بوده و در دراز مدت لکه‌های پوستی را برطرف می‌کند.
ماسک هلو
یک هلو را رنده کرده و با ۵۰ گرم ماست مثل یک کرم روی پوستتان (صورت ) بمالید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید. مالیدن این ماسک به صورت روزانه به پوست صورت موجب می‌شود تا پوست شما خشک نشود. این ماسک تقویت‌کننده است و به ماهیچه‌ها استحکام می‌بخشد.
ماسک خیار
یک عدد خیار را رنده کنید و با نعناع تازه کوبیده شده و یک قاشق چای‌خوری آبلیموی تازه و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورتتان بمالید. این ماسک به دلیل دارا بودن خیار و نعناع نقش مهمی درکاهش التهابات پوستی دارد. نعناع می‌تواند از اثرات نامطلوب گرمای روی پوست بکاهد.
ماسک آناناس
آب آناناس را گرفته و روی صورتتان بمالید و ۱۰ دقیقه ماساژ دهید. پس از ۵ دقیقه صورتتان را بشویید. آب آناناس تقویت‌ کننده ماهیچه‌های صورت است. خاصیت آرام‌ سازی داشته و از خستگی پوست جلوگیری می‌کند. برای صاف و براق شدن پوست ۶۰ گرم آناناس را آب گرفته و با ۶۰ گرم پودر مغز بادام شیرین مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی صورتتان بمالید.


جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : saeed

مصرف رب انار در هنگام بارداری علاوه براینکه از ویار خوردن خاک، مهر، زغال، برفک یخچال نجات میدهد، تاثیر زیادی در زیبایی نوازد دارد.

مصرف آب اناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و  جنین مفید است.

سویا حاوی مواد معدنی غنی و ویتامین‌های D ، B2، A است و مصرف آن برای زنان باردار و جنین بسیار مفید است

همچنین سیب در زیبایی کودک نیز نقش زیادی ایفا میکند. اگر در ماه  هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

و ... در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : zarooo

در دوران حاملگی، خانم های باردار تغییراتی در صورتشان ایجاد می شود. ما در این بخش که با عنوان بهترین مدل مو برای خانم های باردار، در دوران حاملگی در مجله پزشکی دکتر سلام منشتر کرده ایم به شما بهترین مدل مو را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین موها برای خانم های باردار با صورت های گرد، مربع، مثلثی، مستطیل و لوزی شده  

 

 

طبیعی زیبا شوید

در دوران بارداری به واسطه اضافه وزن و فعل و انفعالاتی که در بدن مادر باردار اتفاق می افتد شمایل صورت هم تغییر می کند. بعضی صورت ها به شدت گرد می شوند. برخی دیگر مربع و بعضی هم کاملا به شکل مستطیل درمی آیند. نگران این تغییرات نباشید. شما با یک کوپ ساده می توانید این معایب را بپوشانید و چهره خود را زیبا تر کنید.
اگر صورت گرد شده :
بهتر است قد مو ها بلند باشد. حداقل تا روی شانه. مو ها در قسمت بالا و روی سر حجم بیشتری داشته باشد اما در قسمت های کناری سر حجم موی کم توصیه می شود. از چتری گذاشتن جدا خودداری کنید چون صورت را بیش از پیش گرد می کند.
اگر صورت مربع شده : 
حجم موی سر در اطراف گوش ها باید زیاد باشد. از خرد کردن بیش از حد مو ها در صورت های مربع شکل پرهیز کنید. می توانید قد مو های تان را به دلخواه انتخاب کنید.
اگر صورت مثلثی شده : 
بهتر است در قسمت بالا و روی سر مو های تان را خیلی کوتاه نکنید و اجازه بدهید مو بلند باشد. در اطراف شقیقه ها به مو هایتان حجم بدهید.
اگر صورت مستطیل شده : 
بهتر است مو های تان خیلی بلند نباشد. روی سر را حجم ندهید و بگذارید صاف و تخت باشد. فراموش نکنید کوتاهی مو در صورت های مستطیل شکل نباید کمتر از روی چانه و پشت گردن باشد.
اگر صورت لوزی شده : 
در صورت های لوزی شکل موی چتری توصیه می شود. نگذارید مو هایتان از اطراف به جلو و روی گونه ها بریزد چون صورت را بیشتر لوزی می کند.


چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : saeed

صفحه قبل 1 صفحه بعد